معماری

نظافتچی منزل در جنوب تهران

نظافتچی منزل در جنوب تهران چه خانه ویلای باشد چه اپارتمانی نیازمند نظافت است ولی هر کدام روش خاص خود را دارد.

شاید شما کارمند باشید و زمان کافی برای نظافت ندارید و یا سالمند باشید و یا بیمار که توان کافی برای نظافت نداشته باشید.

حتی ممکن است که دوست نداشته باشید کار نظافت را انجام دهید دوست داشته باشید زمان خود را به کارهای مفیدتر از نظافت منزل اختصاص دهید.

اگر برای نظافت منزل جنوب تهران نیاز به کمک دارید با ما تماس بگیرید. شرکت خدماتی نظافت منزل ما ارزان ترین تعرفه نظافت منزل و دستمزد کارگر نظافت منزل را ارائه می دهد. نظافت آشپزخانه، نظافت سرویس های بهداشتی، تی کشیدن کف، گردگیری اثاثیه و لوازم منزل، نظافت پنجره ها و مشاعات بخشی از خدمات نظافت منزل جنوب تهران است. همیاران شرکت خدماتی نظافت منزل ما در همه ایام هفته آماده نظافت منزل در جنوب تهران هستند. دستمزد کارگر نظافت منزل جنوب تهران طبق تعرفه نظافت منزل محاسبه شده و همیاران شرکت خدماتی نظافت منزل ما مجاز به دریافت مبلغ اضافی در محل نیستند.

این روزها پیدا کردن نظافتچی منزل کار بلد بسیار دشوار شده است. استفاده از کارگر نظافتچی غیر حرفه ای می تواند هزینه بیشتری را در بر داشته باشد. در صورت بروز مشکل و یا خسارت مالی به لوازم، کارگرهای غیر شرکتی هیچ مسئولیتی را بر عهده نمی گیرند. در صورت ثبت در خواست کارگر نظافت منزل جنوب تهران در شرکت خدماتی نظافت منزل ما ، نگران خسارت های احتمالی نباشید. شرکت خدماتی نظافت منزل ما تضمین کیفیت کار و خسارات احتمالی را بر عهده می گیرد.

نظافت منزل در جنوب تهران

دستمزد کارگر نظافت منزل در جنوب تهران

نظافت منزل در جنوب تهران دستمزد کارگر نظافت منزل در همه مناطق تهران یکسان در نظر گرفته شده و ثابت می باشد. تعرفه نظافت منزل برای نظافتچی منزل خانم و نظافتچی منزل آقا متفاوت است. مرکز خدماتی ما  خدمات نظافت منزل، درمانگاه، واحدهای اداری، ساختمان های تجاری، موسسات آموزشی، خوابگاه های دانشجویی، سالن های پذیرایی، انبارها و … را تنها در تهران بزرگ بر عهده دارد. برای آگاهی از لیست شرکت خدماتی نظافت منزل و دستمزد کارگر نظافت منزل با  شرکت خدماتی نظافت منزل ما تماس بگیرید. قیمت ها به صورت شفاف و طبق نرخ مصوب از طریق تماس باشرکت خدماتی نظافت منزل ما اطلاع دریافت کنید.

 

کارگر نظافت منزل قابل اطمینان در جنوب تهران

نظافتچی در جنوب تهران چگونه می توان به نظافتچی ساعتی و کارگر نظافت منزل پاره وقت یا تمام وقت اطمینان پیدا کرد؟ نظافتچی منزل آقا و کارگر خانم برای نظافت منزل را از کجا استخدام می کنید؟ آیا از کارگر ساده غیر شرکتی برای انجام نظافت منزل و تمیزکاری ها استفاده می کنید؟ اگر چنین است باید منتظر عواقب آن نیز باشید. شرکت خدمات نظافت منزل با اعزام نیروهای امین و مورد اعتماد ضامن اخلاقی و کاری کارگر نظافت منزل است. شرکت خدماتی نظافت منزل ما در اقدامی آگاهانه جهت رفع دغدغه های مشتری برای انتخاب نظافتچی منزل، این اقدامات را انجام می دهد:

  • مصاحبه حضوری در چند مرحله برای شناخت کامل نیروی استخدامی
  • بررسی سوابق سوء پیشینه کیفری جهت تشخیص سلامت اخلاقی
  • بررسی عدم سابقه اعتیاد و همچنین دریافت برگه عدم اعتیاد
  • دریافت مدارک شناسایی و هویتی متقاضی
  • دریافت آدرس دقیق محل زندگی و بررسی آن
  • دریافت ضمانت کافی و معرفی ضامن معتبر

نظافتچی منزل در جنوب تهران

کارگر نظافت منزل با ظاهر موجه

نظافت منزل در بسیاری از خانواده ها، اخلاق یک مبحث جدی است. ورود کارگر نظافت منزل آقا و یا نظافتچی منزل خانم به حریم شخصی و داخل منزل تابع قوانین مشخصی است. شرکت خدماتی نظافت منزل ما تنها به اخذ مدارک ضمانتی اکتفا نکرده و به لحاظ اخلاق و ظاهری نیز کارگر نظافتچی را ارزیابی می کند. اخلاق و انضباط کاری و پیروی از الگوهای رفتاری بخشی از پروسه تعلیمات شرکت خدماتی نظافت منزل ما به نظافتچی منزل است. آموزش آداب معاشرت صحیح بخشی از فرایند استخدام در شرکت خدماتی نظافت منزل ما است.

کارگر نظافت منزل حرفه ای

با توجه به اهمیت نظافت و بهداشت در ارتقای سلامت جامعه، خدمات نظافت منزل اهمیت بیشتری پیدا کرده است. در این راستا استخدام و آموزش کارگر نظافت منزل در شرکت خدماتی نظافت منزل ما مورد توجه قرار گرفت. شرکت خدماتی نظافت منزل ما سامانه خدمات فنی- نظافتی است که اعزام کارگر ساده، نظافتچی منزل خانم، نظافتچی منزل آقا، نظافتچی ساعتی، کارگر نظافتچی، نظافتچی شرکت در سطح تهران را بر عهده دارد.

نظافت داعمی منزل باعث میشود دیگر حشرات موزی مثل سوسک ساس را نبینید.

اگر به دنبال بهترین کارگر نظافت منزل هستید درخواست خود را از طریق تماس شرکت خدماتی نظافت منزل ما ثبت کنید ما در اسرع وقت کارگرنظافتچی  خانم کارگر نظافتچی برای نظافت منزل پاره وقت و نظافتچی آقا را درب منزل اعزام می کنیم. کارگر نظافت منزل را با این ویژگی ها انتخاب کنید:

کارگر نظافت منزل آموزش دیده و ماهر

نظافت منزل در جنوب تهران خدمات نظافت منزل فعالیتی کاملا حرفه ای است و نباید توسط افراد بدون صلاحیت انجام شود. شرکت خدماتی نظافت منزل ما یک دوره آموزش جامع برای نیروهای نظافتی در نظر گرفته و به صورت تئوری و عملی آموزش های حرفه ای را به نظافتچی منزل یاد می دهد. هرگز نیروهای بی تجربه درب منزل اعزام نمی شوند زیرا کیفیت کار و رضایت مشتری اولویت اول در مجموعه خدمات نظافت منزل شرکت خدماتی نظافت منزل ما است.

نظافت منزل پاره وقت توسط نظافتچی ساعتی به همان دقت خدمات نظافت منزل به صورت ماهانه انجام می شود. دستمزد کارگر نظافت منزل آموزش دیده در مقایسه با کیفیت کار انجام شده، بسیار ارزان قیمت است.

نظافتچی منزل در جنوب تهران

نظافتچی منزل در شمال تهران

نظافتچی منزل در غرب تهران

از نظافتچی ساختمان انتظارات غیرواقعی نداشته باشید

از نظافتچی ساختمان توقع نداشته باشید در دو ساعت، بتواند خانهٔ پنج خوابهٔ شما را تمیز کند و برق بیندازد. مطمئن شوید مجموع ساعات نظافت متناسب با متراژ و خدمات درخواستی شما برآورد شده باشد.

ارسال نظافتچی

مشیریه ،

خراسان ،

شاپور ،

شوش ،

جوادیه ،

یاخچی آباد ،

آب منگل ،

خزانه فلاح ،

کاروان (رضویه) ،

منیریه ،

خانی آباد نو ،

جی ،

یافت آباد ،

آذری ،

امیربهادر ،

شهرک مسعودیه ،

مولوی ،

دروازه غار ،

کشتارگاه ،

امیریه ،

خزانه بخارایی ،

اتابک ،

افسریه ،

بازار تهران ،

سیروس .

. تهیه مواد شوینده با شماست

شرکت‌های خدماتی قبل از حضور نیروی نظافتی، از مشتری می‌خواهند مواد شویندهٔ مورد نیاز برای نظافت را آماده کند. شما به عنوان مشتری ممکن است برند خاصی از مواد شوینده را مدنظر داشته باشید یا حتی نسبت به برخی از شوینده‌ها حساسیت داشته باشید. بنابراین لازم است خودتان از قبل مواد شوینده را آماده کنید.

فراموش نکنید نیروی نظافتی به به وسایل نظافتی نیاز دارد

در کنار مواد شوینده تِی، جارو، دستمال گردگیری، جاروبرقی، اسکاچ و… نیز لازم است و تهیهٔ آن بر عهدهٔ شماست. بدون داشتن تِی، تمیزکردن کف  نشدنی است. چرا که نیروی نظافتچی مجبور می‌شود با دستمال گردگیری کف را تمیز کند. کاری که هم خسته کننده و زمان‌بر است و هم به سلامت نظافتچی آسیب می‌زند.

منطقی باشید!

بعضی خدمات در حیطهٔ فعالیت نظافتچی قرار نمی‌گیرند. شستن ماشین، انجام خریدهای خانه، جواب دادن به تلفن، باز کردن در، رسیدگی به قبض‌ها و… همه از کارهایی است که نباید توسط متخصص نظافت انجام شود.

برای سرعت دهی کار بهتر است

بگذارید ظرف‌های کثیف در سینک ظرفشویی خیس بخورند. این کار به هیچ عنوان سخت نیست. کافی است بعد از جمع کردن ظروف، آن‌ها را در سینک ظرفشویی قرار دهید و شیر آب را باز کنید. این کار باعث می‌شود بعد از حضور نظافتچی شستشوی ظرف‌ها در کمترین زمان ممکن انجام شود و آثار چربی و باقیماندهٔ غذا به راحتی از ظرف جدا می‌شود.

لطفا توجه کنید

در جایی که متخصص نظافت تازه تِی زده است، قدم بزنید. این‌کار تمام زحمات نظافتچی را جلوی چشمانش بر باد می‌دهد و خسته‌اش می‌کند. بنابراین بعد از نظافت هر قسمت صبر کنید تا کف کاملا خشک شود. سپس با کفش تمیز می‌توانید قدم بزنید.

. نظافتچی را آگاه کنید!

اگر قصد لغو سفارش دارید و یا به هر دلیلی، دیگر به نیروی نظافت نیاز ندارید، از مدتی قبل به اطلاع نظافتچی ساختمان برسانید. این افراد اگر استخدام شرکت‌های خدمات نظافتی نباشند، برای پیدا کردن مشتری جدید به زمان نیاز دارند. بنابراین حق آن‌هاست که از چند روز قبل در جریان قرار بگیرند.

 

لطفا به نظافتچی یک لیست از کارها بدهید!

این بهترین کاری است که می‌توانید در بدو ورود متخصص نظافت انجام دهید. یک لیست کامل از تمام کارهای نظافتی که در طول سفارش باید انجام شود برای متخصص بنویسید و به او بدهید. در انتهای سفارش فراموش نکنید که حتما کار را از او تحویل بگیرید.

لطفا به نظافتچی اعتماد کنید!

در صورتی که خدمات نظافت را از یک شرکت معتبر خدماتی نظافت منزل دریافت می‌کنید، توصیه می‌کنیم کمی از بدبینی‌تان کم کنید و به متخصص نظافت اعتماد کنید. مطمئن باشید نیروی نظافتی دوست دارد کاری کند که اعتماد شما را داشته باشد و شما یکی از مشتری‌های ثابتش شوید.

ولی بهتر است که حتما یک نفر در خانه باشد

و وسایل گرانقیمت خود را در محل مناسب خود بگزارید

 

در مورد استفاده از مواد شویندهٔ قوی اصرار نکنید

نظافتچی ساختمان، تجربهٔ خوبی دربارهٔ استفاده از مواد شویندهٔ مختلف دارد. بنابراین بعضی مواقع از نظر و تجربهٔ او کمک بگیرید. به‌خصوص در مورد شستشوی سرویس بهداشتی ممکن است متخصص پیشنهاد دهد از وایتکس استفاده نکنید یا سراغ استفاده از مواد شویندهٔ دوستدار محیط‌ زیست بروید

نظافتچی منزل در جنوب تهران

نیروی کاربلد نظافت را به دوستانتان هم معرفی کنید

اگر از کیفیت کار نظافتچی ساختمان رضایت دارید، او را به دیگران هم معرفی کنید. این کار لطف کوچکی در جهت پیدا کردن مشتری‌های جدید و ایجاد یک منبع درآمد پایدار برای نظافتچی محبوب شما خواهد بود!

شرکت خدماتی نظافت منزل دارای نظافتچی آقا و خانم است که این نیروها را به سراسر تهران ارسال می کند کار نظافت تضمینی میباشد.

نظافتچیان نظافت منزل شما را به وسیله مواد شوینده قوی بهداشتی تمیز میکنند که دوره های اموزشی استفاده از این مواد را گذرانده اند.

برای دریافت اطلاعات و هماهنگی لازم با دفتر شرکت خدماتی نظافت منزل ما تماس حاصل فرماید.

با ما تماس بگیرید:

تلخاب فراهانی :۰۹۱۲۴۵۰۶۳۵۹

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس