معماری

نظافت منزل و آپارتمان و محل کار در تهران توسط نظافتچی حرفه ای

نظافت منزل و آپارتمان و محل کار در تهران توسط نظافتچی حرفه اینظافت منزل و آپارتمان در تهران توسط کارگر نظافتچی حرفه‌ایدغدغه تمیز بودن خانه یا محل کار همیشه بوده همه دوست داریم خانه مرتب و تمیز داشته باشیم ولی ممکن است شاغل باشید یا فرزند کوچک داشته باشید  یا … که همه اینها باعث میشود که نتوان به تمیزی دلخواه دست پیدا کرد در این شرایط بهترین راهکار آوردن نظافت چی منزل است.

داشتن خانه تمیز را همه ما دوست داریم همه‌ی ما دوست داریم خانه‌هایمان همیشه تمیز و مرتب باشد و تمامی اسباب‌اثاثیه در جای خود قرار داشته باشند، هیچ‌کس یک ‌خانه به‌هم ‌ریخته را دوست ندارد؛ اما مگر می‌شود خانه همیشه تمیز بماند؟ حتی خانه‌هایی که کمترین رفت‌وآمد را دارند و نظافت روزانه در آن‌ها انجام می‌شود نیز مورد هجوم گردوغبار قرار می‌گیرند. به همین دلیل باید هر چند وقت یک‌بار به گردگیری و نظافت خانه بپردازیم. شما برای تمیز کردن منزل چه برنامه‌ای دارید؟ آیا برنامه هفتگی برای نظافت منزل دارید و خودتان مشغول به کار می‌شوید و یا به دلایل مختلف، کارهای نظافتی را به یک متخصص نظافت خانه می‌سپارید؟ اما وقتی تصمیم به استفاده از کارگر نظافت منزل می‌گیرم به چه کسی اعتماد کنیم؟ بهترین نظافتچی منزل در تهران را از کجا پیدا کنیم؟ به شرکت نظافتی‌های مختلف اعتماد کنیم یا از دوست و آشنا پرس‌وجو کنیم؟ نظافت منزل توسط خانم بهتر است یا آقا؟

اگر شما هم برای تمیز کردن خانه، گردگیری کردن منزل، خانه‌تکانی و هر کار دیگر مربوط به نظافت منزل در غرب، شرق، شمال و جنوب تهران به کمک نیاز دارید، ما به شما کمک می‌کنیم تا به بهترین نظافتچی منزل خانم و آقا در تهران دسترسی داشته باشید.

‌‌‌ ‌‌‌‌ ‌نظافت منزل و آپارتمان و محل کار در تهران توسط نظافتچی حرفه اینظافت منزل و آپارتمان و محل کار در تهران توسط نظافتچی حرفه ای

نظافت منزل تضمینی نظافت منزل در تهران

چرا نظافتچی منزل می آوریم ؟

شاید برای شما هم پیش‌آمده برای انجام یک نظافت ساده در منزل ساعت‌ها مشغول بوده‌اید ولی در نهایت خانه آن‌طور که موردنظرتان بوده تمیزنشده باشد. شاید هم به دلیل مشغله‌ کاری نتوانسته‌اید آن‌طور که باید خانه را تمیز کنید. در این مواقع بهتر است کار را به متخصصان نظافت منازل سپرد؛ زیرا این افراد به دلیل تخصص و مهارت خود، در مدت‌زمان کمتر بازدهی بالاتری را خواهند داشت و کارهای نظافتی منزل را سریع‌تر تمام می‌کنند.

هرکسی برای اینکه کارهایش به شیوه درست انجام شود از متخصص‌ها کمک می‌گیرد. شما نیز می‌توانید با کمک گرفتن از متخصص‌های نظافتی، کارهای خانه را به شکل بهتری پیش ببرید و وقت و زمان خود را برای کارهایی مانند کتاب خواندن، فیلم دیدن، تفریح، سرگرمی، همراه با خانواده صرف کنید. ‌

‌‌‌ ‌‌‌‌ ‌

چه زمانهای از خدمات نظافت منزل استفاده می کنیم؟

بسیاری از افراد به دلیل مشغله‌های کاری فرصت کمتری برای نظافت آپارتمان و خانه خود پیدا می‌کنند؛ زیرا تمیز بودن خانه، بر روحیه تمامی افراد خانواده تأثیر می‌گذارد. به‌صورت کلی همه افراد می‌توانند از خدمات نظافتی خانه استفاده کنند تا وقت بیشتری برای خود و خانواده‌شان داشته باشند. پس:

  • اگر به نظم و ترتیب در انجام کارها اهمیت می‌دهید و دوست دارید نظافت خانه روی برنامه انجام شود.
  • اگر شاغل هستید و فرصت نظافت کردن منزل را پیدا نمی‌کنید.
  • اگر فرزند کوچک دارید و وقت کمتری برای رسیدگی به خانه و تمیز کردن خانه دارید.
  • اگر به دلیل افزایش سن و کهولت نمی‌توانید کارهای سنگین خانه را به‌تنهایی انجام دهید.
  • اگر به دلیل مشکلات جسمی و بیماری، توانایی انجام کارهای خانه را ندارید.
  • اگر مجرد هستید و فرصت و مهارت لازم برای انجام نظافت منزل را ندارید.
  • اگر مهمان دارید و برای انجام کارها به کمک نیاز دارید.
  • اگر دوست دارید وقت و انرژی خود را صرف خانواده کنید و کارهای منزل را به متخصص‌های نظافت بسپارید.
  • و اگر هر مانع دیگری پیش روی شماست و نمی‌توانید خودتان کار نظافت را انجام دهید، می‌توانید از خدمات استادکار استفاده کنید. ‌

‌‌‌

خدمات نظافت منزل استادکار شامل چه کارهایی می‌شود؟ تقریباً تمام امور تمیز کردن خانه را می‌توان به دست متخصص‌های خدماتی استادکار سپرد. این خدمات شامل مرتب کردن خانه، جارو زدن، شستن کف و دیوار، گردگیری وسایل خانه، نظافت اتاق‌ها، شست‌و‌شوی حمام و سرویس بهداشتی، پاک کردن پنجره و شیشه‌های داخلی، نظافت آشپزخانه، نظافت کابینت‌ها، شستن ظروف و لباس‌ها و تمامی خدمات نظافتی موردنیاز در خانه می‌شود. شما برای انجام هرکدام از این خدمات می‌توانید از متخصص‌های نظافتی استادکار کمک بگیرید. ‌

‌‌‌ ‌نظافت منزل و آپارتمان و محل کار در تهران توسط نظافتچی حرفه ای

سفارش آنلاین نظافت منزل از استادکار چه مزیتی برای من دارد؟

به‌هرحال هزینه نظافت منزل در سبد تمام خانواده‌ها قرار دارد اما استفاده از خدمات نظافتی استادکار برای تمیز کردن منزل، فوایدی دارد که نمی‌توان به‌راحتی از آن گذشت. این مزایا عبارت‌اند از:

  • صرفه‌جویی زمان جهت پیدا کردن متخصص‌ها : در گذشته کارگران خدمات منزل، دهان‌به‌دهان معروف می‌شدند. سال‌ها بعد شرکت‌های خدماتی پا به عرصه گذاشتند؛ اما در سال‌های اخیر کمک‌گرفتن از اینترنت و پیداکردن کارگر خدمات منزل توسط اپلیکیشن درخواست خدمات منزل راحت‌ترین گزینه‌ی پیش روی شماست. شما به‌آسانی و هرکجا که باشید می‌توانید متخصص موردنظر خود را از طریق استادکار پیدا کنید و سفارش خدمات بدهید.
  • صرفه‌جویی در زمان انجام کار: اگر از متخصص‌ها کمک بگیرید زمان کمتری برای انجام کارهای نظافتی خانه صرف می‌شود. چون کار نظافت که قرار است خودتان در چند ساعت انجام دهید در زمان کمتری انجام می‌شود.
  • کمک گرفتن از متخصص‌ها: کیفیت شستشو و نظافت به‌طور چشمگیر افزایش پیدا می‌کند زیرا متخصص‌های ما تجربه نظافت هزاران خانه را در کارنامه خود دارند. اگر از هرکدام این خانه‌ها، تجربه‌ای کسب کرده باشند با کوله‌باری از تجربه در تمیز کردن منزل روبه‌رو هستید.
  • کاهش هزینه‌های شستشو و نظافت: صرفه‌جویی در مصرف آب و حفاظت از محیط‌زیست یکی از دغدغه‌های ماست. کمک گرفتن از کارگر نظافتی خانم یا آقای متخصص، باعث صرفه‌جویی در مواد شوینده، میزان مصرف آب، زمان و… می‌شود. اگر زمان، انرژی و قیمت نظافت منزل توسط کارگر را با هم مقایسه کنید متوجه به‌صرفه بودن این خدمات خواهید شد.
  • حذف پرداخت‌های اضافه: قیمت‌ها در استادکار کاملا واضح و مشخص است و شما برای هر ساعت کاری که متخصص نظافتی انجام می‌دهد، پول آن را پرداخت می‌کنید و دیگر نیاز به پرداخت‌های اضافه و خارج از عرف نیست.

‌‌‌ ‌

نظافت منزل توسط خانم یا آقا‌:

یک سوال متعارف این است که « برای نظافت منزل چه گونه  کارگر مناسب انتخاب کنم ؟ ؟» باید بگوییم که انتخاب کارگر منزل به نیاز شما بستگی دارد. بسیاری از افراد نظافت منزل توسط خانم را ترجیح می‌دهند زیرا اعتقاد دارند خانم‌ها با دقت و دلسوزی بیشتری به کار نظافت خانه مشغول می‌شوند. البته برخی از کارهای خانه سخت‌تر است و نیاز به توانایی فیزیکی بالاتری دارد که در این مواقع بهتر است کار نظافت منزل توسط آقایان انجام شود. شما می‌توانید نسبت به نیازی که دارید متخصص موردنظر خود را انتخاب کنید و خیالتان از بابت درست انجام‌شدن کار راحت باشد. ‌

‌‌‌ ‌

زمانهای مناسب  برای نظافت منزل ؟

زمان مناسب برای نظافت معمولا در انتهای فصول و یا در پایان سال، خانم‌ها مشغول خانه‌تکانی و نظافت می‌شوند؛ اما به‌طورحتم یک یا دوبار نظافت در سال کافی نیست! وقتی خانه به‌طور مداوم مورد نظافت قرار بگیرید دیگر نیاز نیست در روزهای آخر سال با عجله به تمیز کردن کل خانه پرداخت. اینجاست که استادکار به کار شما می‌آید و بهترین خدمات منازل را به شما عزیزان ارائه می‌کند. هر زمان که نیاز به کمک داشته باشید ما در کنار شما خواهیم بود. تنها کافیست روز و ساعت موردنظر خود را تعیین کنید تا در اسرع وقت متخصصان ما در خدمت شما باشند.‌

‌‌‌

هزینه نظافت منزل در تهران

هزینه نظافت منزل به میزان ساعتی که به نظافتچی نیاز دارید، بستگی دارد. گاهی ممکن است خانه به قدری کثیف باشد که باید ساعت‌ها نظافت شود. لیست قیمت نظافت منزل در شرکت  واضح و روشن است نرخ نظافت منزل به‌صورت ساعتی محاسبه می‌شود و شما بر اساس میزان ساعتی که از کارگر نظافت کمک می‌گیرید، هزینه پرداخت خواهید کرد؛ بنابراین با محاسبه ساعت کارکرد، هزینه را پرداخت می‌کنید و دیگر لازم نیست که پرداخت اضافه داشته باشید.

‌‌‌

در کدام مناطق تهران می شود از خدمات منزل استفاده کرد؟

چه به نظافت منزل در شمال تهران و نظافت منزل در جنوب تهران نیاز داشته باشید و چه قصد نظافت منزل در غرب تهران و نظافت منزل در شرق تهران را داشته باشید، شرکت نظافت منزل در کنار شماست تا بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات را ارائه کند. هم اکنون در تمامی مناطق و محله‌های تهران در دسترس شما است و کافی است با دفتر شرکت تماس حاصل فرماید تا در اسرع وقت، بهترین نظافتچی منزل در اختیارتان باشد. ‌

‌‌‌ ‌نظافت منزل و آپارتمان و محل کار در تهران توسط نظافتچی حرفه ای

چطور به کیفیت خدمات نظافت منازل استادکار اعتماد کنم؟

یکی از ویژگی‌های استفاده از متخصص‌های شرکت نظافت تهران ، امنیت است؛ زیرا شما از افرادی کمک می‌گیرید که زیر نظر شرکت نظافت تهران قرار دارند و کوچک‌ترین خطای آن‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد. فرآیند انتخاب متخصص‌ها و عبور از فیلتر شرکت نظافت تهران  نیز باعث شده افراد درستکار، سالم، کاری و منظم در این سیستم قرار بگیرند. به‌هرحال هر شرکت نظافتی یا شرکت خدمات منزل سعی می‌کند افراد مورد اعتماد برای نظافت خانه‌ها را معرفی کند تا خوش‌نامی خودش نیز حفظ شود. پس با خیال راحت از نظافت کارهای مطمئن استادکار استفاده کنید.

‌‌‌شرکت نظافت تهران ، استاد هر کاری را به شما معرفی می‌کند. فرق نمی‌کند به دنبال تمیز کردن شیشه‌ها باشید و یا دوست داشته باشید گردگیری منزل را انجام دهید. حتی برای جارو کردن و تمیز کردن اتاق و آشپزخانه هم استادکار بهترین انتخاب است؛ زیرا برای کوچک‌ترین کارها نیز از متخصص‌ها استفاده می‌کند. همین حالا و در هرکجا که هستید می‌توانید به‌راحتی سفارش خدمات منزل در محل موردنظر خود را ثبت کنید و از خدمات باکیفیت و شفاف استادکار بهره ببرید.

نظافت منزل و آپارتمان و محل کار در تهران توسط نظافتچی حرفه ای

نظافت منزل و آپارتمان و محل کار در تهران توسط نظافتچی حرفه ای

روند سفارش

تنها کافی است با شرکت تماس حاصل فرماید و انتخاب کنید که به کارگر خانم نیاز دارید یا آقا و یا ممکن است به چند کارگر برای روزهای پیدرپی و یا روزهای خاصی نیاز داشته باشید. در قدم بعدی میزان ساعت مورد نیاز برای نظافت را تعیین می‌کنید زیرا قیمت خدمات نظافت برپایه‌ی ساعت محاسبه می‌شود. نوع خدمات مدنظر خود را مشخص کنید. سپس با تعیین تاریخ، ساعت و همچنین آدرس خود را می گوید و هماهنگی های نهای را با شرکت انجام میدهید .

با ما تماس بگیرید:

تلخاب فراهانی: ۰۹۱۲۴۵۰۶۳۵۹

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس